Monday 28 March 2011

Addmath ak B+........



Addmath aku B+….Huhuhu..Betapa kecewanya aku…Bler addmath aku B+,ia sedikit membataskan aku untuk isi borang tajaan…Petronas,JPA,Mara & banyak lagi …Semua nak addmath sekurang-kurangnya A-….Dan aku???Hanya cukup sekadar B+….

Tapi takpe…Aku redha..Aku kena sabar….Kerana….:

“Tuhan tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya.”
Surah al-Baqarah ayat 286

Dan aku yakin bahawa semua yang berlaku ada hikmahnya….Hanya Tuhan sahaja yang tahu…..

“Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia baik bagimu,dan boleh jadi kamu pula menyukai sesuatu,padahal ia buruk bagimu,Tuhan mengetahui sedangkan kamu tidak mengetahui.”
Surah al-Baqarah ayat 216

Yup..!!!Semua dah dijelaskan dalam Al-Quran…Aku kena kuat & sabar jer untuk hadapi semua ini….Aku boleh!!!Dan jangan menyerah kalah..!!!


GOOD LUCK & CHAIYOK,CHAIYOK…………..!!!!!!

2 comments:

syara said...

chayok2.molep ahh tu.syukur2.
something is better than nothing lah :D

eR said...

yup....chaiyok..chaiyok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

>Tentangku...

bumi Tuhan
Hanyalah manusia biasa yang tak pandai berbicara..Yang tak pandai menyampaikan kata..Menulis bukan untuk suka-suka.Menulis kerana cita...Menulis kerana ada sesuatu untuk dibicara..Menulis untuk melafazkan kata... Moga-moga sentiasa kuat hadapi segala rintangan.....