Wednesday 30 March 2011

Sahabatku

Orang kata, sahabat terbaik adalah yang selalu bersama kita ketika suka & duka…

Tapi bagi aku,sahabat terbaik adalah yang bersama aku ketika suka sahaja…

Korang semua adalah sahabat terbaik aku…

Korang membuatkan saat dukaku menjadi suka…

 Dalam hidupku,tiada istilah duka kerana adanya kamu semua dalam hidup aku..

Terima kasih kerana menjadi sahabat-sahabat terbaikku selama ini…

 Kita study sama-sama…

Kita pekse sama-sama…

Kita ambik result sama-sama…

Kita outing sama-sama…

Semua kita lakukan bersama-sama…

Kenangan bersama korang adalah kenangan terindah dalam hidupku…

Walaupun selepas ni kita akan terpisah beribu batu jauh jaraknya…

Aku harap kita takkan pernah berpisah dihati masing-masing…

Friends forever…

Keep in touch…











2 comments:

syara said...

aku takkn lupa ahh mase kita kwn !
aku ase bahagia kwn nge mu sume ! kalu keje tinggi2 ekg,jgn ahh lupe ke aku ;D

eR said...

iA...kita akan kawan sampai bler2..tak kira jauh mana pun kte pisoh..huhu..cdeynyer....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

>Tentangku...

bumi Tuhan
Hanyalah manusia biasa yang tak pandai berbicara..Yang tak pandai menyampaikan kata..Menulis bukan untuk suka-suka.Menulis kerana cita...Menulis kerana ada sesuatu untuk dibicara..Menulis untuk melafazkan kata... Moga-moga sentiasa kuat hadapi segala rintangan.....