Sunday 15 July 2012

*random*


Malam tadi telefon berbunyi dan yang mengangkatnya adalah saya.
"Hello"
" Hello.Siapa ni?"
"Ni eR.."
"Laa tak pergi ker?"
"Ha?Tak pergi r. Takpe..Dia kata tu bimbingan je"

saya akui saya sedikit tersentak apabila ditanya sebegitu. dan sungguh la tak sangka. 
kecewakah saya? 
saya belajar untuk redha.

dah hari ni,benda yang saya patut pergi tu dah berlalu. 
pastinya 'teman-teman' sematlamat  saya bagai sudah mendapat semangat baru. 
cuma saya je yang... errr
jeles? ada la jugak.
tapi apa nak buat...

tapi...
perjuangan mesti tetap diteruskan..
itulah pengubat saya supaya saya dapat senyum..(senyum sorang sorang..bahaya..)

yeah..
perjuangan baru,sedang bermula.
dan sekali saya melangkah,saya takkan berpaling..
fighting!!!



Demi satu kejayaan,penuh pengorbanan,
Keazaman juga ketabahan,
Inilah kehidupan, menuntut kesungguhan,
Tak semudah indahnya khayalan.
unic-seiring sehaluan






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

>Tentangku...

bumi Tuhan
Hanyalah manusia biasa yang tak pandai berbicara..Yang tak pandai menyampaikan kata..Menulis bukan untuk suka-suka.Menulis kerana cita...Menulis kerana ada sesuatu untuk dibicara..Menulis untuk melafazkan kata... Moga-moga sentiasa kuat hadapi segala rintangan.....